温度

灵魂安静的地方

© 温度
Powered by LOFTER

I Say - Loro's

小豆之家:

I fall out of life vanish to nowhere
我生命消逝不知归处
I fall apart pieces turn to dust
我分崩离析 化为尘埃
I fade out lost to all that is so real
我如此真实的失去了所有的一切
I didn't say but do my words seem real now
我缄默不言 可我说的是实话吗
I say...
我轻声道来
I say...
我轻声道来

I say...
我轻声道来
I say...
我轻声道来
I love you
我爱你
I say...
我轻声道来
I say...
我轻声道来
I say...
我轻声道来
I say...
我轻声道来
I say
我轻声道来
I love you
我爱你
I love you
我爱你
I love you
我爱你
I love you
我爱你
I love you
我爱你
I love you
我爱你

小豆之家敬上!

评论
热度 ( 18 )
TOP